onsdag 17. november 2010

Ravelry

Eg er no eit lykkelig aktivt medlem på Ravelry. Etter å har vore medlem der i omtrent 2 år har eg no oppdaga at det faktisk er ein utruleg fin nettstad å tilbringe litt tid på. Der er ein million(!) andre strikkarar der inne og inspirasjon frå heile verda. Er det ein garntype du lurer på korleis er, eller om nokon andre har strikka den mariusgenseren du lurer på å strikke finner du det på ravelry. 

Då eg registrerte meg fyrste gongen visste eg ikkje heilt korleis sida skulle brukast. No når eg har brukt meir enn berre 2 min der inne har eg oppdaga eit hav av strikkeinspirasjon! Genialt!

Brukarnavnet mitt er KathrinePetrine og på sida mi kan du sjå kva prosjekt eg held på med til ei kvar tid og kva eg har planar om å strikke etter det. 

Join!


2 kommentarer:

Siri-Malén sa...

Var ikkje det bra at eg maste litt på deg om å teste det ut? =)

Kathrine sa...

JO! Lure deg. Det er jo genialt rett og slett. :)