søndag 21. februar 2010

Trøfla og soltørka tomat-horn

Eg har prøvd å lage trøfla for første gong etter å ha fått oppskrift frå Irene. Det var ikkje vanskelig i det heile tatt. Namnamnam!
Eg laga dei i desse smakane: naturell, kaffi, appelsin, naturell rulla i havsalt og naturell med kvitt sjokolade-trekk.


HORN MED SOLTØRKA TOMAT
Og so laga eg horn med soltørka tomat og masse anna snadder etter oppskrift på Wenches kjøkken.
Dei var kjempegode og heilt supre til niste. Som det står i oppskrifta er det berre å ta dei med rett frå frysen om morgonen, so er dei klare og heilt "ferske" til lunsj.
Legg forresten merke til det fine Ludvig-kjøkkenhandkleet mitt. ;)

4 kommentarer:

Anne Britt sa...

Sikle sikle sikle, det her såg jammen godt ut!! :O lyst på begge deler og sitte og regna på timane.. Rekke eg å køyre til Langevåg og tilbake til Trondheim før morgendagen? ;)

Kathrine sa...

JA! Klart du gjer. Bare å hive seg i bilen det. ;o)

Anemone sa...

Djizez! Kathrine, flytt te Oslo! Eg ve bu i nærheten av deg! Og bli bedt på besøk og få sånne ting! Sukk...

Kathrine sa...

Ane! Slå deg med meg og flytt til Nordfjord so skal eg bake til deg kvar søndag! ;o)