torsdag 28. januar 2010

Husmor

I dag har eg vore husmor.

Eg har baka 6 brød.

Eg har laga paideig for fyrste gong. Den blei nok ein god del tørrare enn den skulle sjølv om eg ikkje brukte alt mjølet. Fekk ikkje til å kjevle den....

...og dermed vart det pai uten pailokk.


Eg har lagt opp dei nye gardinene våre...


..og eg klarte å knekke nåla på symaskina. Heldigvis fulgte det med ekstra nåler då eg fekk den slik at det berre var å skifte.




Theodor hadde ei bukse som var skikkelig slapp i livet...

Den sydde eg i eit strikk på innsida av.

I tillegg har eg sydd enda ei korg. :)

4 kommentarer:

Anne Britt sa...

Fy søren, eg blir heilt matt!! Du e jammen det so gode :) eg må visst på husmorkurs med deg, kjære mentor! Her støvsuga Runar, teke oppvasken, rydda og vaska kle... Skjerpings!

Kathrine sa...

Ojoj! Då tenke eg at du kan komme på kurs med meg, so sende vi Frode på oppvaskkurs med Runar. ;p

Linn sa...

Ej blei svolten av å lese bloggen her:) Dyktig e du:)

Kathrine sa...

Du får komme ein tur på nybakst når du er heime ein gong Linn. :) Men du må ete litt før det og altso! ;o)