tirsdag 24. august 2010

Alpakkagenser til Theodor

Tidleg i sommar begynte eg på denne genseren til Theodor i alpakkagarn frå Sandnes. Den er fantastisk fordi det er rundstrikk og null montering! :) Egentlig skulle den strikkast i 5 fargar, men eg hadde kjøpt inn 4 til ein annen genser. So eg berre modifiserte mønsteret litt undervegs. Strikka den i str 2 år, men la på nokre cm både på armane og bolen. Får håpe den er stor nok.

Eigentleg skal halsen brettast bak og syast fast på innsida, men eg syns den var fin sånn eg. Skal prøve den på og sjå kva som blir best.

Eg er vekkreist på jobb, so bildene er tatt med det elendige desire-kameraet mitt.

5 kommentarer:

Anne Britt sa...

Så flink! Kjempefin gensar, nydelige farga :) no må eg visst begynne på bloggen min igjen etter sommaren... Lite motivasjon akkurat no berre. Men det kjem vel ;)

Anemone sa...

Superfin genser! Du e so dyktig!!

Silje sa...

Nyyydeleg var den! Heldige Theodor...!

Lena sa...

Knallfin genser Kathrine!Flinka damå!

Kathrine sa...

Tusen takk alle sammen! :) Kjekt dokke følge med. Godt du AB snart setter igang igjen. Det siste innlegget ditt har stått vel lenge no.;)