lørdag 28. august 2010

Tjukkelesta

Den siste veka har eg tilbrakt nordpå. Nesten uansett kvar eg reiser brukar eg å ha med eit par tjukkelesta, men akkurat det tenkte eg ikkje på då eg reiste frå Nordfjord og 27 grader. Derfor heiv eg meg rundt og strikka eit par i eit alt for dyrt sokkegarn(Regia) eg fant på ein butikk i Harstad. Dama på butikken sa at eg måtte ha 3 nøster, men eg klarte meg fint med godt under to. Det blir vel 5-6 par med Theodor-sokka i tillegg tenker eg.
Published with Blogger-droid v1.5.5.2

2 kommentarer:

hellechr sa...

Liker veldig godt det farget du har strikket. Må si at garnet som heter Regina er mega god!!! Fabel er også bra. Dyr ja, men det holder lenge. vi har flere i huset og har ikke blitt ødelagt ennå, de er ca 3-4 år gammel. Du er flink til å strikke sokker, må lære jeg!!! hehe. fortsett god strikke-lyst

Kathrine sa...

Så bra at det er god kvalitet Helle! :) Liker fargene veldig godt. Har snart strikket et par til Theodor også. Tenkte å legge ut en sokkeoppskrift her etterhvert, men du kan jo også finne det mange andre steder. :)