lørdag 2. oktober 2010

Kattedesign

No er eg endeleg igang med syinga igjen etter nokre hektiske månader med flytting, oppussing, jobbing og hussalg. Skal sei det var kjekt å finne fram symaskina igjen og la spisestuebordet flyte over av stoff og vatt og diverse syutstyr i nokre dagar. :)

På ein tur gjennom Eidsgata i sommar kom eg over dette katte-stoffet. Mamma elskar kattar, so då måtte eg jo kjøpe det. På samme butikken kjøpte eg 5 m glidelås som eg kan klippe av i passe lange stykker alt etter som. Genialt! Denne mappa er ei større utgave av den oransje eg sydde for ei stund sida, oppskrifta finnast her.
Mappa er ca 28x8x7cm og har eit svart stoff på innsida. Artig å lage, so det blir definitivt fleire sånne i forskjellige størrelsar framover. Kan jo brukast både som pennal, sminkepung, toalettmappe, strikketøyoppbevaring osv.

Det vart også eit par brødkorger i "Stelton"-form. Ei stor(som mamma fekk før eg tok bilder) og ei lita.


Og til sist eit mobiletui. Dei kjem det fleire av etterkvart. Dette tenkte eg å sy ei kattehempe på, med borrelås, men det skar seg litt og eg erklærte den ferdig som den er her.

2 kommentarer:

hellechr sa...

FFFLLLINKKKKKKKKKKKKkkk du er! Fortsett med det:)

Lena sa...

Utrulig stilig kattedesign du har laga her! Me like!:)