søndag 28. september 2008

Høstens første tovaplagg

Høsten er her! Og då er det på tide å lage tøfler til julegaver og til gjesta som skal gå på det kalde golvet vårt. :)
Eg strikka to par i fjor vinter, men mente å huske at det var kjedelig. Særlig utfordrande eller spennande var det jo ikkje, men det gikk fort! Eg får eit par ferdig strikka tøfler på ein litt lang kveld. ;)
Her er mamma sine(bursdagsgave) til venstre og mine til høgre. Har også laga til svigermor som takk for hjelp etter tapetseringa av barnerommet, men dei er innpakka.

Då eg var i Bergen for eit par veker sida kjøpte eg 3-tråds nøstebarngarn og strikka dissa vottane til meg sjølv etter oppskrift i Nøstebarnboka. :) Artige farga!

Eit til par i oppskrift fra Nøstebarn. Strikka dei med garn fra 123.knit.com; Luna Wool.
Dei var tenkt som julegave, men den til høgre fekk ein liten skavank på brotet sida eg hadde strikka den mykje kortare enn den andre. Juksa det til med å plukke opp masker og strikke et par ekstra cm.

Ingen kommentarer: