onsdag 3. mars 2010

Forkle til liten kokk

Syboka mi har komt og dermed har Theodor fått seg forkle. Ikkje det at eg måtte ha ei sybok for å få det til, men det var veldig greit å sleppe å tegne opp mønsteret sjølv. ;) Og so lærte eg ein lur måte å lage band/snorer på.
Om nokon lurer på bandasjen, so
hadde han eit lite uhell der handflata havna på glasdøra på peisen i helga. :( Auau! Men det går fint no, han er ein tøffing. :)














I tillegg har eg i det siste sydd:

Eit hjerte til ei god venninne. :)


Og eit til strikkepinneetui. Denne gongen med tynt Tilda-stoff og strykevatt inni. Held på å sy eit i samme stoff til rundpinnar. Har eit par pinneetui på bestilling, men ventar på ein pakke stoff frå Stoff og Stil før dei vert ferdige. ;o)

5 kommentarer:

hellechr sa...

Sukk stakkart Theo med hans hånd, men regner med at han er super sterk og tøff gutt. Ikke moro å oppleve det, men regner med at han går lang rundt ved peisen, hehe.

Så flott tinge som du har mekket for. Du da, strikkepinn-"posen" - er det etter ditt eget hode eller sett i oppskriftet? Jeg trenger også sånn en og kan forestille meg å sy en. Mine pinner fins overalt. Stakkart guttane i huset.hehe.

Kathrine sa...

Hehe.. Det var sånn her også. Strikkepinner overalt! ;)

Eg har sydd det ut ifra eget hode, men du kan finne lignende på nettet trur eg. Ellers kan eg skrive ned fremgangsmåten eller sy et til deg. :) (men om eg skal sy tar det en del tid...)

Anne Britt sa...

Stakkars Theodor :( det såg ikkje godt ut!! Håpar handa kjem seg snart igjen.

Hjertet eg fekk heng så fint her i stova mi, ser på det kvar en dag og kjenne at eg godt kunne tenke meg å besøke den fine familien i Langevåg slik eg alltid hadde mulighet til før!! Gledar meg til påska :D

Kathrine sa...

Ja Anne Britt! Påska blir bra! Eg kryssa fingrane for sol og fint veir. :)

Handa til Theodor er på bedringens vei. Snart fin igjen. :)

Anemone sa...

Å, ka møkje fint du laga:) Hjertet var skikkelig søtt!
Og jammen hadde det vore kjekt med et strikkepinneetui,ja... sukk... ja... hint... ;)