onsdag 3. mars 2010

Lille Anna


Då Ruth-Bente si lille Anna skulle komme til verda var det på tide med litt meir babystrikk og litt scrapping. GRATULERER til Tutten og Trond!

Desse tøflene syns eg er heilt fantastisk søte! Eg strikka dei også til Theodor då han var nyfødt, men den eine klarte å havne i ein 60-vask og blei på størrelse med ein fingerbøl... :p


Og eit anna av favoritt-baby-strikke-plagga mine er djevellue i alpakkagarn frå boka Myk Start. den har heilt super passform og Theodor har vel hatt 4-5 stk i løpet av babytida.

Eg stjal inspirasjon frå eit kort Anne Britt laga til Theodor og laga eit sikksakk-brette-kort av det minimale eg hadde av scrappepapir. (Note to self: kjøp meir!!!)


Sånn blei det sjåandes ut inni. :)

Og heldige meg fekk møte Anna før ho var eit døgn gammal! Ho var herlig, lita, varm og god! Og djevellua gjorde ho varm på hovudet på barselhotellet.

2 kommentarer:

Anne Britt sa...

For ei heldig lita jente! Utruleg fine strikkaplagg i ekte Kathrine-stil :) kosleg med ein liten, god baby. Heldiggrisa Tutten og Trond! :)

Kathrine sa...

Ja, hon e herlig! :o) Eg har vore på besøk igjen. :)